Τρόποι και Έξοδα αποστολής

 

Τρόποι Παραγγελίας

 

Επιλέγοντας το προϊόν που θέλετε, από οποιαδήποτε σελίδα μπορείτε να το βάλετε απευθείας στο καλάθι αγορών σας, επιλέγοντας το εικονίδιο του καλαθιού. Στην συνέχεια πατώντας “Ολοκλήρωση” στο καλάθι αγορών σας ακολουθήστε τα απλά βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Τέλος, αφού έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας θα σας σταλεί αυτομάτως e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία. Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά καλώντας στο 212 213 2572 . Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

 

Τρόποι Πληρωμής

 

Το aporofitiras.gr σας παρέχει τους εξής τρόπους αποστολής:

 

1. Δωρεάν με ιδιόκτητα μέσα σε εργάσιμες μέρες (Παράδοση σύμφωνα με την διαθεσιμότητα).

2. Μεταφορική & παράδοση στο πεζοδρόμιο της διεύθυνσής σας (Παράδοση σύμφωνα με την διαθεσιμότητα σε εργάσιμες ημέρες ανάλογα σε ποια περιοχή θέλετε να αποσταλεί) Με μεταφορική έρχονται τα προϊόντα μεγάλου όγκου και βάρους. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στο πεζοδρόμιο του σπιτιού σας και όχι στο διαμέρισμα. (Οι ώρες παράδοσης ορίζονται από την εκάστοτε μεταφορική. Ενδεικτικά για Αθήνα παραδώσεις 10:00 πμ – 16:00 μμ)

3. Μεταφορική και παραλαβή από πρακτορείο (Παράδοση σε 3-5 εργάσιμες ημέρες ανάλογα σε ποια περιοχή θέλετε να αποσταλεί). Με τον τρόπο αυτόν σας δίνετε η δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το πρακτορείο της περιοχή σας.

4. Δωρεάν παράδοση στην μεταφορική της επιλογής σας (Παράδοση σύμφωνα με την διαθεσιμότητα σε εργάσιμες μέρες). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο της επιλογή σας. Το αντίστοιχο κόστος μεταφοράς από το πρακτορείο στο χώρο σας συμφωνείται και πληρώνεται από εσάς κατ’ ευθείαν στο πρακτορείο.

 

Διευκρίνηση: Εάν η διεύθυνση παράδοσης του προϊόντος είναι σε δυσπρόσιτη περιοχή για ταχυδρομική εταιρεία που θα παραδώσει την παραγγελιά σας, θα πρέπει να παραλάβετε εσείς από το κοντινότερο σε εσάς υποκατάστημα της μεταφορικής για να μην χρεωθείτε την εξτρά χρέωση.Προσοχή: Όταν παραλαμβάνετε τα δέματα από τις μεταφορικές, είτε είναι η παράδοση στο πεζοδρόμιο, είτε τα παραλαμβάνετε εσείς οι ίδιοι, είτε τα παραλαμβάνει η μεταφορική σας, θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ελέγχετε την συσκευασία, εάν είναι σε καλή κατάσταση. Εάν δείτε φθορά, σχήσιμο, χτύπημα, αρνηθείτε την παραλαβή και καλέστε μας. Με την υπογραφή σας στην μεταφορική, συμφωνείτε ότι παραλάβατε Άρτιο το προϊόν.

 

Μεταφορικά και τοποθέτηση

 

Δωρεάν μεταφορικά όταν έχει επιλεχτεί “με εγκατάσταση”, στα προϊόντα που έχει γίνει η τοποθέτηση ΔΕΝ επιστρέφονται. Ο πελάτης θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ελέγχει την συσκευασία, εάν είναι σε καλή κατάσταση. Εάν δείτε φθορά, σχήσιμο, χτύπημα, αρνηθείτε την παραλαβή. Μετά την τοποθέτηση, θεωρείτε ότι συμφωνείτε ότι παραλάβατε Άρτιο το προϊόν. Η εταιρεία ΔΕΝ φέρει καμία ευθύνη μετά την απομάκρυνση των τεχνικών.

 

Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τον τρόπο επιστροφής προϊόντων.

 

Όροι Επιστροφής

 

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.

3. Κατά την παραλαβή των Προϊόντων να υπάρχει χτυπημένο/σκισμένο το κιβώτιο, το οποίο δεν παραλαμβάνετε και καλείτε απευθείας σε εμάς

 

Διαδικασία επιστροφής

 

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν και τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

3. Αποστέλλετε το δέμα, με όποια εταιρεία ταχυμεταφορών θέλετε.

Σημειώνετε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 69 5599 8805, είτε μέσω e-mail στο info@aporofitiras.gr